21 dagen – vlinders

Op 21 – Augustus ben ik ben de nieuwe uitdaging begonnen

– Fotografeer iedere dag een vlinder

We wonen op dit moment in een tijdelijk huis omdat ons huis verkocht is en we nog niet in een nieuw huis wonen. Het viel me op dat er veel leven in en rond het huis is. We hebben al een muis gevangen in huis en los gelaten buiten 🙂 Daarnaast zag ik vaak motten op de muur zitten. Door de drukte heb ik ook weinig tijd om bewust buiten te zijn en daarom deze uitdaging om in ieder geval een linder/mot evt een ander vliegend insect op de foto te zetten.IMG_9291

We zijn nu 5 dagen verder en ik heb nog iedere dag een nieuwe soort gevonden. Of het gaat lukken om 21 unike exemplaren te vinden weet ik niet omdat de zomer wel is afgelopen maar so far so good. Ik heb de foto’s op mijn natuur site gezet http://frank-stavenuiter.eu/projecten/21%20dagen%20vlinders/index.html

Ik zal deze regelmatig updaten (maar niet dagelijks).

 

 

 

Over frank stavenuiter

Ik ben breed geïnteresseerd in allerlei zaken en ben me dan ook continue aan het verbazen en kijk vol bewondering rond. Een paar van die zaken zal ik op deze site bespreken.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie