21 dagen – start – loopdoelstelling

Er zijn diverse stromingen die suggereren dat als je iets 21 dagen doet, het iets vanzelfs gaat worden. Het geeft ook de mogelijkheid om te kijken of iets voor je werkt of juist niet.Er zijn veel sites te vinden met meer informatie maar voor mij is het vooral leuk om te doen.

In de vakantie ben ik begonnen om 21 dagen achter elkaar mijn loopdoelstelling te halen. Dit is een combinatie van hardlopen , wandelen, boodschappen doen etc. Ik hield al mijn stappen bij maar om dat te combineren met werken was best wel lastig. Ik heb het horloge nu 3 jaar. Het record aantal dagen waarbij ik aantal stappen op een rij had gehaald was 8 dagen. 21 dagen is dus best een uitdaging zelfs als ik het niet hoef te combineren met werken.

Het was erg leuk om te doen en soms moest ik even vlak voor het slapen nog door de regen een stukje lopen maar uiteindelijk is wel het doel gehaald. Het aantal stappen dat gerealiseerd moest worden liep ook op omdat iedere keer dat je het doel haalt er meer stappen bij komen. Uiteindelijk dus ruim 16.000 stappen per dag.

De blauwe balk is dat ik het niet gehaald heb. De laatste werkdag voor de vakantie en de oranje geeft aan dat het doel gehaald is.

IMG_9153

 

 

Over frank stavenuiter

Ik ben breed geïnteresseerd in allerlei zaken en ben me dan ook continue aan het verbazen en kijk vol bewondering rond. Een paar van die zaken zal ik op deze site bespreken.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie